Cozy Tuesday.



Kofta: 365sunshine, klänning: american Apparel, leggings: Zoul, boots: Ellos, ringar: H&M

Cross.


Lefashion

Hur fina var inte hennes örhängen? Måste fylla på min smyckessamling snarast med bland annat långa tunna örhängen och halsband. Fint!

Första dagen på veckan.


Måndagsmiddagen, ungspannkaka med morötter.

Tvätt, städ, disk och plugg är ungefär det min måndag har bestått av.

Friday.


Topp: H&M, tröja: H&M, byxor: H&M, skor: Ellos, halsband: H&M.

Under en hundring.




Mirakelkur?




Nu ska vi se om mina fötter får en chock, tyvärr brukar jag inte vara den som tar hand om dem, tvärt om...Att springa runt i klackar på jobbet dödar mina fötter långsamt. Någon som testat denna mirakelkur?

Graffiti nails.




Isadoras "nya" lack graffiti i färgen svart. Som grundfärg är min favorit just nu guld, sitter just nu både på händer och fötter. Jag gillar´t!

Får jag gå precis så nära att din axel stryker vid min arm?




Elin Kling satsar på ett nytt magasin


Spännande, spännande såg att Elin Kling ska vara med och starta upp och även bli modechef för ett nytt magasin. Magasinet kommer att släppas i mars och redan nu kan man bli prenumerant. Ruskigt spännande att se vad det kommer bli för magasin, anar att det inte direkt den lättaste branchen att ge sin in i nu när bloggar och modenyheter ångar fram på internet.


Elin Kling

10 AM - Lanvin for H&M


Nu släpper Lanvin kollektionen för H&M i butik. Det är fortfarande "fullt" i butiken på nätet, trots att kollektionen där släpptes redan åtta. Jag är inte överförtjust, ett par solglasögon skulle kunna få flytta in annars är inget av de jag sett än så länge imponerat speciellt. Avundas inte dem som ståt och köat ute i snöstormen.



Däremot skulle jag gärna gå lös och buda på någon av de underbara skisserna som går att köpa i förmån för UNICEF.


Amazing show.


Victoria secrets fashionshow i november har ju blivit lite av en tradition. Kan inte riktigt bli mätt på de underbara showerna som de skapar. Sen hjälper det inte att jag har en förkärlek för fina underkläder, vingarna på andrabilden är helt otroliga och de första jag tänkte på var komiskt nog Bowser i Super Mario.


style.com

Black velvet.


Sammetsleggings: H&M, transparantblus: H&M, halsband: Primark, klackar: Ellos.


How the day sounds.




Startade min vecka med civilrätt och en miljon koppar kaffe. Snart blir det Harry Potter och dödsrelikerna.


RSS 2.0