15. Mina drömmar.

Jag har ungefär en miljon drömmar och det är därför jag ofta har lite svårt att fokusera. Jag vill för mycket. Jag vill flytta till en liten villa i något litet villaområde, nära stan men ändå långt ifrån. Jag vill resa både till värmen och till skidorter. Vill skaffa barn och köpa en liten hund och gärna en häst. Jag vill ha mer tid! Vill jobba med nåonting som intresserar mig, just nu är fastighetsmäklare det som ligger närmast. Vill bilda en liten familj. Vill inreda och fixa. Vill känna frihet och aldrig bli en 9- 5 människa trots att jag lever i en liten familj. Vill ägna mig åt sådant som intresserar mig.



Men de viktigaste av allt är att jag vill se mig själv och dem i min närhet lyckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0