Gott nytt år!


Min gårdagskväll började hemma hos oss där jag och älsklingen åt snittar föjt ave en trerättersmiddag: Fetaostgratinerad hummer, oxfilé med potatisgratäng, kokta rotsaker och egengjort vitlökssmör, choklad fondant med hallon/ blåbär och vaniljglass.




Till det drack jag min nya favorit äppeljuice/ mouserande vin. Helt perfekt slutmiddag för 2010.



Kvällen fortsatte till Gubbängen där vi firade tolvslaget tillsammans med två par till. Efter tolvslaget fortsatte kvällen med prat, jägershots, mer champagne och Mario Cart. (Självlart glömdes kameran bort.)
Tack för att vi fick komma!

Min klädsel var inte speciellt orginell eftersom jag var klädd i svart. Klänning H&M, stayups som skymtade under klänningen från Primark och smycken som jag fick i julklapp av älsklingen.



Hoppas eran nyårsafton var fantastisk igår och att ni får ett grymt 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0